محجوب صدر نشین دور چهارم مسابقات شطرنج جام سردار آزادگان شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، تا پایان دور چهارم این رقابت ها 'مرتضی محجوب' شطرنج باز تهرانی با كسب چهار امتیاز و با اختلاف پوئن شكنی در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

محجوب كه سومین استاد بزرگ شطرنج ایران است و دارای درجه بین المللی (ریتینگ) دو هزار و 455 است، در دور چهارم جام بین المللی شطرنج سردار آزادگان با برتری مقابل سید 'خلیل موسوی' شطرنج باز گیلانی به چهارمین پیروزی متوالی خود دست پیدا كرد تا جای 'اولگ كورینف' روس در صدر جدول را بگیرد.

براساس این گزارش، اصغر گلی زاده، مرتضی دربان و بوریا درینی سه شطرنج باز ایرانی دیگر هستند كه هر سه با كسب 4 امتیاز به ترتیب پوئن شكنی در رده دوم تا چهارم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفته اند.

رده بندی نفرات چهارم تا دهم این رقابت ها كه همگی دارای 5/3 امتیاز هستند نیز به ترتیب پوئن شكنی به شكل زیر است:

5-گایوز نیگولادزه از گرجستان

6-پویا ایدنی از خوزستان

7-اولگ كورینف از روسیه

8- امیر كوثری نیا از فارس

9- احسان قایم مقامی از تهران

10- شوتا آزالادزه از گرجستان

در مهمترین بازی های دور چهارم این مسابقات، كورینف نفر اول دور سوم از روسیه مقابل پویا ایدنی نفر ششم در این دور به تساوی رسیدند و قایم مقامی استاد بزرگ شطرنج مردان ایران مقابل پوركاشیان استاد بزرگ شطرنج بانوان كشور به پیروزی دست پیدا كرد.

شكست 'شایسته قادرپور' عضو تیم ملی بانوان، تساوی 'میترا حجازی پور' با 'درسا درخشانی' بازیكنان تیم ملی مقابل یكدیگر و پیروزی دربان و گلی زاده برابر 'لوان پانتسلویا' و 'داویت لمسادزه' شطرنج بازان گرجی از دیگر نتایج جالب توجه دور چهارم مسابقات بین المللی سردار آزادگان قزوین بود.

این گزارش می افزاید: در مهمترین بازی های دور پنجم این مسابقات كه از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد، در میز یك محجوب با درینی دیدار می كند و در سایر بازی ها نیز دربان به مصاف گلی زاده می رود، 'محمود لدهی' شطرنج باز پاكستانی با كورینف روسی مسابقه می دهد و قایم مقامی نیز مقابل ایدنی قرار می گیرد.

گزارش ایرنا حاكی است، دور پنجم این مسابقات نیز عصر امروز (یكشنبه) پیگیری خواهد شد.

143 شطرنج باز داخلی و خارجی در رقابت های بین المللی آزاد (اوپن) سردار آزاگان قزوین یادواره مرحوم حجت الاسلام سید 'علی اكبر ابوترابی' حاضر هستند كه 12 ورزشكار از این تعداد را شطرنج بازان خارجی از كشورهای روسیه، گرجستان، ارمنستان، آذربایجان، تركمنستان، پاكستان، و آلمان تشكیل می دهند.

تیم ملی شطرنج آقایان و بانوان كشورمان نیز در این مسابقات حضور دارند.

این رقابتها كه از پنجشنبه هفته گذشته در 11 دور به روش سوییسی دنبال می شود تا 25 اسفند ماه در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین جریان خواهد داشت.

7392/616





:: برچسب‌ها: حزب , مردم , نشان ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: